« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

ارائه کلیه خدمات حقوقی, مشاوره, کارشناسی و انجام امور وکالت با توکیل از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی

« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

ارائه کلیه خدمات حقوقی, مشاوره, کارشناسی و انجام امور وکالت با توکیل از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی

سلام خوش آمدید

رییس شوراهای حل اختلاف کشور تاکید کرد: 

 معاون رییس قوه قضاییه در امور شوراهای حل اختلاف گفت: به زودی شورای حل اختلاف با سازمان بیمه تأمین اجتماعی قراردادی درباره بیمه کارکنان این نهاد منعقد می‌کند و در مهرماه امسال شیوه‌نامه اجرایی این قرارداد برای عملیاتی شدن به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

 حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی‌میانجی در مراسم افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف قزوین با بیان اینکه هر سال وضع مالی شورا بهبود می‌یابد، اظهار کرد: مسئولان این نهاد با تلاش‌های خود، توانستند بودجه بیمه تأمین اجتماعی کارکنان این نهاد را توسط مجلس شورای اسلامی  پیش‌بینی کنند.

 وی افزود: اینکه برخی می‌گویند آرای شورا ضعیف است و اشکال دارد، منصفانه نیست و نگاهی به روند اقدام‌های انجام شده و نوع رسیدگی به پرونده‌ها بیانگر خدمت ارزشمند این شوراهاست.

 احمدی میانجی بیان کرد: در سال گذشته 180 هزار مورد اعتراض به آرای صادره در شوراها صورت گرفت که فقط 25 هزار پرونده نقض شد؛ این آمار بیانگر رسیدگی خوب و ثبات رأی این نهاد حقوقی است.

 وی با بیان اینکه با راه‌اندازی شعب تخصصی شوراهای حل اختلاف به دنبال احقاق حقوق مردم هستیم، گفت: شوراها در مسیر جلب رضایت عمومی گام برمی‌دارند. معاون رییس قوه قضاییه در امور شوراهای حل اختلاف ادامه داد: سالانه حدود سه میلیون و 950 هزار پرونده وارد شوراها و به همین میزان نیز مختومه می‌شود که قابل تامل است همچنین میانگین صلح و سازش در پرونده‌ها حدود 33 درصد است.

 وی از برگزاری همایش تجلیل از شوراهای برتر در کشور خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری یک همایش ملی در آبان ماه امسال از شوراهای فعال و نمونه کشور، در تهران تجلیل خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

رئیس موسسه : مهدی رضایی
مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت
لیسانس حقوق از دانشگاه شیراز
ارشد IT از سازمان مدیریت صنعتی
ارشد حقوق اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی
اینستاگرام mrezaei41@
telegram.me/tandistadbiromid
ارتباط از طریق شبکه اجتماعی: 09212769234
tandislaw@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
پیوندها