« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

ارائه کلیه خدمات حقوقی, مشاوره, کارشناسی و انجام امور وکالت با توکیل از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی

« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

ارائه کلیه خدمات حقوقی, مشاوره, کارشناسی و انجام امور وکالت با توکیل از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی

سلام خوش آمدید

رییس سازمان پزشکی قانونی مطرح کرد:

 رییس سازمان پزشکی قانونی از کاهش 7 درصدی تلفات جاده‎ای کشور در 9 ماهه نخست سال خبر داد.

  «احمد شجاعی» در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در 9 ماهه امسال شاهد کاهش هفت درصدی تلفات جاده‎ای بوده‌ایم و از 14 هزار تلفات جاده‎ای در 9 ماهه سال گذشته به 13 هزار نفر رسیده‎ایم. وی بیان کرد: بیشترین میزان تصادفات مربوط به استان‎های پرترددی همچون خراسان رضوی، تهران و اصفهان بوده است. شجاعی افزود: سالانه 4 میلیون پرونده به پزشکی قانونی ارسال می‎شود که هر سال نیز درصدی به این پرونده‎ها اضافه می‎شود.

 

رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه میزان تعیین خسارت بر اساس عارضه‎ای که ماندگار خواهد بود مشخص می‎شود، تصریح کرد: اگر فردی درمان را به صورت مطلوب انجام دهد قطعا میزان خسارت نهایی کمتر خواهد بود. وی اضافه کرد: هر کسی که وارد پزشکی قانونی می‎شود یا باید متخصص پزشکی قانونی باشد و یا حداقل 6 ماه دوره لازمه را طی کرده باشد.

 شجاعی بدون اشاره به آمار دقیق خودکشی در کشور، اظهار کرد: نمی‎توان اضافه شدن یک تا 2 مورد خودکشی را دلیلی بر افزایش این پدیده دانست.  رییس سازمان پزشکی قانون کشور با اشاره به اینکه تصادفات اصلی‎ترین عامل مرگ و میرغیرطبیعی در کشور محسوب می‎شود، یادآور شد: حوادث ناشی از کار نیز به پزشکی قانونی مربوط می‎شود.

 وی با اشاره به راه‎اندازی بانک ژنتیک پزشکی قانونی ادامه داد: از مجموع 10 مرکزی که قرار بود راه‎اندازی شود 9 مرکز راه‎اندازی شده و کار آنالیز و بررسی‎های اولیه برای تشخیص فایل‎های DNA افراد نیز صورت گرفته است. ضمن آنکه دستورالعمل بانک ابلاغ شده و کار آن اوایل سال آینده آغاز می‎شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
« موسسه حقوقی تندیس تدبیر و امید»

رئیس موسسه : مهدی رضایی
مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت
لیسانس حقوق از دانشگاه شیراز
ارشد IT از سازمان مدیریت صنعتی
ارشد حقوق اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی
اینستاگرام mrezaei41@
telegram.me/tandistadbiromid
ارتباط از طریق شبکه اجتماعی: 09212769234
tandislaw@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
پیوندها